poniedziałek, 2 marca 2015

008. Marcowe zmiany! ;)

Ahoj! ;)

Witajcie moi drodzy! ;) Na początek przeprosiny.. To nie tak, że Was zostawiłam.. Po prostu ostatnio mam problemy techniczne z laptopem, a właściwie ładowarką i mam bardzo ograniczony czas.. Mam nadzieję, że na dniach uda mi się w końcu zdobyć kabelek do ładowania i już bez przeszkód będę mogła kontaktować się z Wami! ;)

Dzisiejszy post będzie króciutki.
Chciałam napisać tylko o moim marcowym postanowieniu, które brzmi "STAŃ SIĘ LEPSZĄ PRZED WIOSNĄ". Dokładnie chodzi mi o uzyskanie efektów na kwiecień. ;)
Przede wszystkim wracam do ćwiczeń i diety. Na nowo rozpoczynam powtórki do matury (to już niebawem!). Jestem niesamowicie zmotywowana ;) Jest cudownie! ;)

A Wy? Macie jakieś postanowienia? Wyzwania? Jeśli nie, to nigdy nie jest za późno! ;)

Już mykam, dobranoc. <3

PS
W najbliższej notatce relacja z wypadu na narty i paznokietki ;)

1 komentarz: